Mainos
Miten saada ikimuistoiset matkat koko kansan tietoisuuteen?
Suunnittele unelmiesi matka Suomessa – Toteuta se sitten, kun Sauli antaa luvan.
Suunnittele unelmiesi matka, minne tahansa kauniissa kotimaassamme. Vain taivas – ja Suomen rajat – on rajana.
Kilpailu on päättynyt!
Saaga Travel
Saaga Travel on uusi innovatiivinen ja ennakkoluuloton tilausajoihin ja henkilökuljetuksiin erikoistunut yritys, joka haluaa erottua kilpailijoistaan laadulla, ja kuten jo nimikin sanoo tarinoilla. Sillä reissut, jos mitkä, ovat täynnä ikimuistoisia tarinoita – jo tehtyjä ja tulevia.
Mikä sai hakemaan mukaan Kasvun paikkaan?
Olemme nuori yritys vaikka omaammekin pitkän kokemuksen alalta. Tavoitteenamme on rakentaa yrityksestämme erilainen, nykyaikainen ja edistyksellinen henkilökuljetusyhtiö. Tähän tarvitsemme asiantuntevaa apua koska monikanavaosaamisemme on hyvin rajallinen.
Tunnistetut haasteet markkinoinnissa?
Koska asiakaskuntamme on laaja, tarvitsemme myös laajaa osaamista monikanavaisesta markkinoinnista, jotta tavoitamme kohderyhmämme. Emme halua olla se halvin, haluamme olla perustellusti paras. Tämä pitää osata tuoda esille markkinoinnissamme.
Mitä odotuksia lataatte Kasvun paikalle?
Odotamme paljon, olemme sitoutuneita, haluamme saada näkemyksiä alan ulkopuolelta, haluamme oppia tekemään asiat toisin kuin alalla normaalisti.
Kiinnostuitko?
Katso lisää: Saagatravel.fi
Jenni suunnitteli ja voitti unelmien kotimaanmatkan
/ Saaga Travel / jussivaatainenSaaga Travelin matka Kaleva Median Kasvun paikka -markkinoinnin kasvuohjelmassa alkoi vauhdikkaasti, kun koronaepidemia leikkasi kuljetusyhtiön ajot tuoreeltaam. Kaleva Medialle ei jääty kuitenkaan tilannetta ihmettelemään, vaan Saaga Travelille luotiin pikapikaa uusi konsepti, jossa haettiin ideoita unelmien kotimaan matkaksi.
Suunnittele unelmiesi matka kotimaassa – Toteuta se, kun Sauli ja Sanna antavat luvan
/ Saaga Travel / jussivaatainenKorona tekee yhtään mihinkään keskittymisestä vaikeaa. Ainakin minulle. Kuuluisaa taitoluistelijavalmentajaa lainatakseni, alkaa mennä pata jumiin.
Saaga Travel Kasvun paikassa, jakso 1, osa 1: Matka markkinoinnin maailmaan alkaa.
/ Saaga Travel / jussivaatainenKaleva Media kutsui Saaga Travelin suunnittelupäivään pääkonttorillensa Ouluun. Tutustumisen jälkeen käärimme hihat ja upotimme kätemme saveen, tällä kertaa tosin vain kuvainnollisesti. Katso minkälaisen briiffin eli toimeksiannon Kasvun paikka -suunnittelutiimi sai Saaga Travelilta.
Saaga Travel Kasvun paikassa jakso 1, osa 2: Mikä ihmeen ostosuppilo?
/ Saaga Travel / jussivaatainenSaaga Travelin markkinoinnin suunnittelupäivässä jaettiin ryhmä kahtia. Toinen puoli siirtyi suunnittelemaan markkinoinnin linjaa ja toinen puoli keskittyi matkustajan asiakaskokemukseen. Millaisia ideoita Kasvun paikka -tiimi sai aikaan? Katso videolta ja ota suunnittelusta opit talteen.
Saaga Travel haluaa kuljettamisen lisäksi liikuttaa
/ Saaga Travel / taikakeksiMarkkinoinnin myyttisin termi on brändi. Siihen nähden miten paljon sitä hoetaan, on kiinnostavaa että sanalta puutuu yksiselitteinen määritelmä. Siitä ala sentään on yhtä mieltä, että brändi on enemmän kuin logo. Tai edes firman koko ulkoinen ilme.
Pohjoisesta markkinoinnin suurvalta
/ Jani Halme / taikakeksiMeillä suomalaisilla on hivenen vinksahtanut suhtautuminen markkinointiin. Toisinaan kuulee yritysjohtajan jopa ylpeilevän sillä, että menestystä on tullut, vaikka ei ole edes markkinoitu. Hulluutta. Väitän että moisia puhuvalle johtajalle pitäisi antaa potkut välittömästi. Miksi hän antoi kilpailijoilleen tasoitusta? Miten paljon lisämenestystä olisikaan tullut, jos olisi markkinoitu?