Tervetuloa tekemään yhdessä fiksummin.

Kasvun paikka on Kaleva Median oma markkinoinnin kasvuohjelma, jonka tarkoituksena on auttaa Kaleva Median asiakkaita kasvamaan markkinoinnin keinoin, paikallis- ja asiakasymmärrystä hyödyntäen. Haemme ohjelmaan mukaan kuutta paikallista yritystä. Isoja, keskikokoisia ja pieniä. Asenne on kokoa tärkeämpää. Työ tehdään yhdessä yrityksen, Kaleva Median ja mukaan rekrytoitujen maan parhaiden asiantuntijoiden kanssa.

Kasvata asiakasymmärrystä ja saa monikanavaista näkyvyyttä

Kasvun paikan tavoitteena on yhdessä tunnistaa, ymmärtää ja auttaa löytämään yritysten haasteet markkinoinnissa ja ratkaista ne. Luomme yhdessä erottuvan markkinointiviestinnän konseptin ja analysoimme, mitä kanavia käyttäen se tuottaa parhaan tuloksen.

Haluamme, että kaikki pääsevät seuraamaan yhteistä matkaamme artikkelien, videoiden ja some-kanavien kautta. Jo pelkästään tämä tarkoittaa sitä, että yrityksille on luvassa kosolti monikanavaista näkyvyyttä.

Miksi Kasvun paikka tehdään?

Haluamme tehdä tehokkaasta, erottuvasta markkinoinnista selkeän kilpailuedun alueemme yrityksille. Meillä on 120 vuotta syvät juuret pohjoisen liike-elämän elinvoimaisuuden sekä menestyksen tukijana ja puolestapuhujana. Kyse on missiosta, pelkkää liiketoimintaa suuremmasta asiasta.

Ketkä voivat hakea?

Mukaan voi hakea kaikki Pohjois-Suomen alueella jo toimivat tai liiketoimintansa juuri aloittaneet yrittäjät ja yritykset koosta riippumatta. Mukaan voivat hakea myös yritykset, jotka ovat aikeissa laajentaa toimintaansa Pohjois-Suomen alueelle

Mitä odotamme mukaan hakevilta yrityksiltä?

1. Rohkeutta ja halua kasvaa

2. Avoimuutta – halua olla julkisuudessa prosessin aikana, ja avata ainakin sovituilta osin liiketoiminnan mittarit, jotta markkinoinnin toteutumista voidaan seurata.

Mitä lupaamme yritykselle?

  • Yritykselle räätälöidyn asiantuntijatiimin avun käyttöön markkinoinnin kasvuohjelman ajaksi.

  • Selvitämme tutkimuksen keinoin yrityksen asiakkaiden tarpeet.

  • Luomme markkinoinnin konseptin ja sille toteutuksen.

  • Valitsemme tehokkaimman kanavavalikon, jota kautta yritys tavoittaa potentiaaliset asiakkaansa.

  • Mediatilaa Kaleva Median omista medioista -70% alennuksella koko ohjelman ajaksi. Koskee ohjelman aikana luotua konseptia. Alennus ei koske Kaleva Median ulkopuolisia kanavia.

  • Mittarit, jolla markkinoinnin tehoa seurataan.

  • Paljon julkisuutta kasvuohjelman markkinoinnin myötä.

* Toimenpiteiden toteutus ja tuotanto hinnoitellaan tapauskohtaiseksi.

Näin haku­prosessi etenee.

Täytä lomake ja kerro, miksi juuri sinun yrityksesi haluaa mukaan. Hakuaikaa on 30.11. asti. Olemme yhteydessä hakijoihin joulukuun 2019 aikana. Kasvuohjelman pituus määräytyy yksilöllisesti yrityksen tarpeiden ja tavoitteiden mukaan.

Jäikö jokin mietityttämään? Ota yhteyttä: Miia Karvonen, puh 044 799 5802.

Maksaako kasvuohjel­ma jotakin?

Yrityksen koosta riippuen osallistumismaksu on 1000 – 5000 euroa. Markkinointiohjelman arvo on yli 50 000 euroa.

Ostetusta Kaleva Median mediatilasta yritys saa kasvuohjelmaan osallistumisen ajan 70 % alennuksen.

Asiantuntija­tiimimme

Markkinoinnin suunnittelija

Anna Kärävä

Markkinoinnin suunnittelija

Ville Toriseva

Markkinoinnin suunnittelija

Petri Pesonen

Markkinoinnin suunnittelija

Karoliina Haikonen

Markkinoinnin suunnittelija

Riikka Nikula

Markkinoinnin suunnittelija

Miia Karvonen

Markkinoinnin suunnittelija

Katja Hylkilä

Markkinoinnin suunnittelija

Mika Turtia

Suunnittelija / Asiakasymmärrys

Mari Jauhola

Saammeko esitellä:

matkaoppaamme markkinoinnin ihmeelliseen maailmaan, joka seuraa ja raportoi aktiivisesti ohjelmamme etenemistä.

Tässä on Jani Halme, Suomen parikkalalaisin helsinkiläinen vai helsinkiläisin parikkalalainen? Mies, jonka sydän sykkii paikallisuudelle ja kotiseuturakkaudelle jopa siinä määrin, että hän saattaa lukea viikossa yli 100 paikallislehteä. Leipätyökseen hän toimii mediatoimisto Toinen PHD:n luovana johtaja. Joten hän on siis myös markkinoinnin piinkova ammattilainen.

Emme olisi voineet kuvitella ketään Jania sopivampaa ”matkaopasta” raportoimaan Kasvun paikka -markkinointiohjelman eri käänteistä. Hän tekee sen omalla, tinkimättömän rehellisellä ja humaanin maanläheisellä otteella.

Hyvää matkaa markkinoinnin ihmeelliseen maailmaan. Tylsää ei tule olemaan, sen takaamme.

Kuka on Jani Halme?

  • Suuri journalistipalkinto 2017, ”Vuoden paras journalistinen teko”. Suomen arvostetuin journalistipalkinto myönnettiin sosiaalisen median Kotimaan katsaus -ohjelmasta, jossa luetaan paikallislehtiä.

  • Vakituinen kolumnisti Kauppalehdessä ja Yleisradiossa. Vakijäsen YLETV1:n Aamutelevision ”Jälkidigi” -osiossa.

  • Sanomalehtien liiton valtakunnallinen ”Antti-palkinto” vuonna 2019 paikallisuudelle tärkeiden arvojen edistämisestä. Parikkalan Sanomien myöntämä paikallinen Antti-palkinto vuotta aiemmin.

  • Uutisvuodon kapteeni kahden tuotantokauden ajan 2017 – 2018.

  • YLE Puheella radio-ohjelmia 2017-2019. ”Halme & Saarinen – Diginen iltapäivä” keskittyy uuteen mediaan ja sen ilmiöihin. ”Mailla ja Halmeilla” vastaavasti esittelee suomalaisia kaupunkeja ja kuntia, sekä niiden erityispiirteitä.

  • Suomen tärkeimmän digitaalisen median kilpailun Grand Onen elämäntyöpalkinto 2017.

  • Helsingin Sanomien lukijaäänestyksen voitto Saimaan linnaläänin linnanherraksi tasapistein Riitta Uosukaisen kanssa 2019.

  • Töissä mediatoimisto ToinenPHD:n luovana johtajana.

  • Mainostoimisto Kuubin aktiivinen osakas.

  • Miksi haette mukaan Kasvun Paikka ohjelmaan?