Mainos

Pörhö ja tulevaisuuden tienviitta

MITEN MUUTTUA maailmassa, jossa mikään ei tunnu olevan ennallaan? Haluavatko ihmiset jatkossa omistaa autoja? Ja jos, niin minkälaisia? Kulkevatko ne bensalla, kaasulla, sähköllä vai ihan jollain muulla? Matkalla on muutama kysymys, mutta ne on tehty ratkaistavaksi, sillä Pörhö aikoo olla jatkossakin alansa kellokas.

Pörhö virittää brändiään pörhistelemättä

Pörhö on erilainen firma. Se on yksi Suomen vanhimmista autoliikkeistä. Kuudella vuosikymmenellä toiminut pohjoisen jättiläinen. Enemmänkin. Se on suomalaisen autokaupan jättiläinen. Mutta notkea sellainen. Kasva tai kuihdu. Se on ollut yksi Pörhön strategisista avainlauseista. Kasvu edellyttää jatkuvaa muuttumista. Jos se olisi vain päätöskysymys, olisi maailmassa vain menestysyrityksiä. Pörhön toimiala on yksi maailman suurimpia. Ja siellä […]

Uutta suuntaa ja kilpailuedut esille – tälläinen oli Pörhön suunnittelupäivä

Kaleva Median suunnittelutiimi suuntasi Pörhön Autoliikkeen pääkonttorille Oulun Limingantulliin tutustumaan autokaupan tulevaisuuteen, tämän päivän mahdollisuuksiin ja pörhöläisten haasteisiin markkinoinnissa. Katso minkälaisen haasteen Pörhö suunnittelutiimille antoi ja minkälaisen ratkaisuun kalevamedialaiset päätyivät. Seuraava Kasvun paikan jakso julkaistaan 9. joulukuuta 2020.

Pohjoisesta markkinoinnin suurvalta

Meillä suomalaisilla on hivenen vinksahtanut suhtautuminen markkinointiin. Toisinaan kuulee yritysjohtajan jopa ylpeilevän sillä, että menestystä on tullut, vaikka ei ole edes markkinoitu. Hulluutta. Väitän että moisia puhuvalle johtajalle pitäisi antaa potkut välittömästi. Miksi hän antoi kilpailijoilleen tasoitusta? Miten paljon lisämenestystä olisikaan tullut, jos olisi markkinoitu?

Pörhön Autoliike

Autokaupan pohjoinen jättiläinen näkyy ja kuuluu mediassa, mutta markkinoinnin terävöittäminen ja kanavien tehokkaampi käyttö tarjoaa molemminpuolisia mahdollisuuksia sekä Pörhölle että Kaleva Medialle yhteistyön tiivistämiseen.

Mikä sai hakemaan mukaan Kasvun paikkaan?

Kalevasta tuli yhteydenotto ja konsepti vaikutti meille mielenkiintoiselta. Tämän perusteella vastattiin, että halutaan olla mukana. Tottakai haluamme kehittää omaa markkinointiamme ja Kasvun paikka tarjosi siihen uusia näkökulmia.

Tunnistetut haasteet markkinoinnissa?

Perinteisen markkinoinnin lisäksi meidän tulisi löytää myös uusia ajatuksia ja tapoja saavuttaa laajempia kohderyhmiä markkinoinnin avulla. Tämän lisäksi meidän tulisi teroittaa markkinointiviestintää muutaman asian osalta, joilla me erotumme muista toimijoista.

Mitä odotuksia lataatte Kasvun paikalle?

Odotamme Kasvun paikan myötä, että saamme perinteiseen markkinointiin mielenkiintoista muutosta. Haluamme kehittää markkinointiamme, jotta saavuttaisimme näkyvyyttä laajemmin ja tehokkaammin kuin ennen.

Kiinnostuitko?

Tutustu tarjontaan ja Pörhön palveluihin: Porho.fi