Mainos
Talvi ja seitsemän muuta syytä tulla Ylläkselle
Ylläs
Kaikki tuntevat Ylläksen, mutta kaikki eivät siellä vielä käy. Ei, vaikka se on suurin, kaunein ja puhtain. Ja jos käyvät, niin useimmiten talvisin. Silmiä hivelevä luonto ja seitsemän muuta vuodenaikaa ovat aivan yhtä hyviä syitä käydä. Ylläs on niin hieno paikka, että sillä ei oikeastaan ole ongelmia, ainoastaan mahdollisuuksia.
Mikä sai hakemaan mukaan Kasvun paikkaan?
Kasvun paikan kautta haluamme saavuttaa kasvua kesämatkailijoiden määrässä. Toivomme myös, että voimme terävöittää ydinviestiä liittyen Ylläkseen kesään sekä löytävämme viestillemme tehokkaan kanavavalikon.
Tunnistetut haasteet markkinoinnissa?
Kesä, kesä ja kesä. Ylläksen talven tilanne on erittäin hyvä tällä hetkellä ja nyt on aika kääntää katseet lumettomaan aikaan. Lapin kesä on mahtavaa aikaa, mutta monelle suomalaisellekin vielä tuntematon. Ylläksellä löytyy aivan mahtavat puitteet esimerkiksi maastopyöräilyyn, patikointiin, melontaan ja polkujuoksuun.
Mitä odotuksia lataatte Kasvun paikalle?
Ylläksen kesän majoitusvarausten kasvattaminen on tavoite nro 1! Meidän pitää tavoittaa Ylläksestä kiinnostuneet aktiiviset lomailijat ja saada heidät tulemaan tänne myös kesäaikaan.
Kiinnostuitko?
Katso lisää: Yllas.fi
Kesän kaupalliset tavoitteet todeksi
/ Ylläs / jussivaatainenYllättävällä tavalla kansainvälinen Ylläs etsii ratkaisua lumettomaan kauteen
/ Ylläs / jussivaatainenMielikuvani Lapin matkailusta on paljastunut kovin kapeaksi. Ajattelin että keskeisimmissä kohteissa käy vain kahdenlaista väkeä: helsinkiläisiä, jotka joraavat afterski -kuppiloiden pöydillä kuin hulluiksi tulleet porot konsanaan. Ja sitten ovat ne revontulia huskysafareilla bongaavat aasialaiset. Kummatkin liikkuvat ryhminä ja ovat melko äänekkäitä.
Pohjoisesta markkinoinnin suurvalta
/ Jani Halme / taikakeksiMeillä suomalaisilla on hivenen vinksahtanut suhtautuminen markkinointiin. Toisinaan kuulee yritysjohtajan jopa ylpeilevän sillä, että menestystä on tullut, vaikka ei ole edes markkinoitu. Hulluutta. Väitän että moisia puhuvalle johtajalle pitäisi antaa potkut välittömästi. Miksi hän antoi kilpailijoilleen tasoitusta? Miten paljon lisämenestystä olisikaan tullut, jos olisi markkinoitu?