Järki ja sydän samassa paketissa
EIPÄ TAIDA OLLA sen tärkeämpää asiaa kuin toimiva sydän. Oulun Sydänkeskus on sydäntauteihin ja niiden ennaltaehkäisyyn erikoistunut inhimillinen ja paikallinen lääkärikeskus. Tällä hetkellä sillä on toimipisteet Oulussa ja Rovaniemellä, ja jos asiat menevät kuten on tarkoitus, niin tulevaisuudessa myös monella muulla paikkakunnalla.
Oulun Sydänkeskus
Mikä sai hakemaan mukaan Kasvun paikkaan?
Hallituksen puheenjohtaja Päivi Kärjä-Koskenkari huomasi ilmoituksen lehdestä, lähetti sen Katrille ja ehdotti mukaan hakemusta. Katri otti asian esille markkinointityöryhmässä ja siellä innostuttiin asiasta. Toimitusjohtaja piti ajatusta hyvänä ja antoi sille ”siunauksensa” ja tässä nyt olemme.
Tunnistetut haasteet markkinoinnissa?
Teemme pientä ja suunnittelematonta. Oman organisaation sisältä puuttuu erikoisosaaminen ja sopivaa, osaamista täydentävää yhteistyökumppania ei ole vielä löytynyt.
Mitä odotuksia lataatte Kasvun paikalle?
Haemme liiketoiminnan kasvua, konkreettisia ehdotuksia markkinointiin ja käytännön toimintamalleja myös jatkoa ajatellen.
Miten sinun sydämesi voi?
Tutustu Oulun Sydänkeskuksen palveluihin: Oulunsydankeskus.fi
Oulun Sydänkeskus löysi Kaleva Mediasta markkinointikumppanin Kasvun paikka -ohjelman myötä
/ Oulun Sydänkeskus / jussivaatainenKasvun Paikka -ohjelman aikana Sydänkeskukselle syntyi kampanja, jonka keskiössä oli ennaltaehkäisevä sydänterveys. Katso mitä Sydämen kuntokartoitus -kampanja piti sisällään.
Oulun Sydänkeskus tahdisti markkinointinsa Kasvun paikassa
/ Oulun Sydänkeskus / jussivaatainenÄlykkäät ihmiset pystyvät muodostamaan ajatuksistaan yksinkertaisia lauseita. Siinä missä yksinkertaiset ihmiset muodostavat mielellään mahdollisimman monimutkaisia lauseita.
Pohjoisesta markkinoinnin suurvalta
/ Jani Halme / taikakeksiMeillä suomalaisilla on hivenen vinksahtanut suhtautuminen markkinointiin. Toisinaan kuulee yritysjohtajan jopa ylpeilevän sillä, että menestystä on tullut, vaikka ei ole edes markkinoitu. Hulluutta. Väitän että moisia puhuvalle johtajalle pitäisi antaa potkut välittömästi. Miksi hän antoi kilpailijoilleen tasoitusta? Miten paljon lisämenestystä olisikaan tullut, jos olisi markkinoitu?