Kivijalka-yritykset mukana Black Fridayssa

bf_kivijalka_kuva_1200px

Viime vuosina Suomeenkin rantautunutta Black Fridayta, Mustaa perjantaita, vietetään perjantaina 25.11. Oulun keskustan Kivijalka-yritykset lähestyvät päivää omasta kulmastaan ja tekevät siitä omannäköisensä.

Kivijalka-yhteistyö sai ensisysäyksensä yrittäjien toiveesta nostaa esiin paikallisia kivijalkakauppoja ja -yrittäjiä sekä elävöittää Oulun keskustaa. Yhteistyön kantavana ajatuksena on tuoda esiin paikallisten yritysten tarjontaa ja asiantuntemusta sekä ripaus perinteistä kaupantekokulttuuria takaisin Ouluun.

Yhteistyö polkaistiin käyntiin noin 30 yrityksen voimalla huhtikuussa Kivijalan tarinankerronnalla, Kivijalka-yritysten esittelyillä sekä tarjousviikonlopulla. Alkusyksystä tempaistiin isommin Kivijalka-päivän muodossa, jossa nähtiin muun muassa muotishow sekä yritysten omia tapahtumia ympäri kaupunkia. Päivä oli säätä myöten menestys ja keskusta oli täynnä ihmisiä. Kivijalan tarinankerronta jatkuu edelleen Kivijalka-sivustolla, josta löytyy jokaisen Kivijalka-yrityksen tarina, sekä kaupunkilaisten Kalessa!, jossa Kivijalka-yrittäjät vuorollaan esittäytyvät.  Kivijalka-yritysten joukko on jatkuvassa kasvussa – tutustu uusiin ja vanhoihin Kivijalka-yrityksiin tästä.

Kivijalka-yritykset tempaisevat vielä kerran tälle vuodelle Black Fridayn muodossa. Perjantaina 25.11. kannattaa pitää silmät ja korvat auki, kun Kalevan mukana ilmestyy Kivijalan Black Friday –liite mielenkiintoisine tarjouksineen. Tarjoukset löytyvät myös Kivijalka-sivustolta.

Black Friday aloittaa kotimaassaan Yhdysvalloissa perinteisesti joulumarkkinakauden, ja se on ollut vuoden kiireisin ostospäivä siellä vuodesta 2005 lähtien. Nyt Kivijalka-yritykset lähestyvät päivää omasta kulmastaan, ja tekevät siitä omannäköisensä.

Tervetuloa kokemaan Kivijalka Black Friday!


Artikkeli on Kivijalka-yhteismarkkinoinnin tuottamaa kaupallista sisältöä.